sobota, 27 kwietnia 2013

Zostałam nominowana do:

Versatile Blogger Award


A zasady, które obowiązują to:

1. Podziękować nominującemu blogerowi u niego na blogu.
2. Pokazać nagrodę Versatile Blogger Award u siebie na blogu.
3. Ujawnić 7 faktów o sobie.
4. Nominować min.7 blogów, które twoim zdaniem na to zasługują.
5. Poinformować o tym fakcie autorów tych blogów.
 
Dziękuje za nominacje Shalonej:)

1. W czerwcu jadę do Barcelony i strasznie nie mogę się doczekać. Jest to wycieczka szkolna na dziesięć dni, które spędzę razem z przyjaciółmi i siostrą.

2. Jestem osobą, która niestety podporządkowuje sobie ludzi nie umyślnie, ale jednak.
Uświadomiłam sobie to nie dawno, ale nie wiem czy potrafię to zmienić. Jestem taka od małego, więc będzie chyba trudno.

3. Przeraża mnie ciemność. Nie od zawsze się jej bałam. Pewnego dnia, gdy kładłam się spać, usłyszałam czyjeś kroki w pokoju, ale nikogo nie było w nim nie było. Od tamtej pory zazwyczaj sypiam z telewizorem, byleby nie nastała cisza. Wole nie wiedzieć co w sobie kryje.

4. Kiedyś widziałam ducha.
Wiele z was pomyśli, że to bzdura, ale ja wierze, że duchy błąkają się po ziemi. Osobiście tego nie pamiętam, opowiedziała mi to ciocia. Moja mama siedziała sobie na łóżku a ja podeszłam i spytałam się co to za pan siedzi koło niej. Od razu zrobiła się biała. Nie dziwie się.

5. Nie wierze w Boga, jestem ateistką.
Wpływa na to wiele czynników. Moje dzieciństwo, ale także to co się dzieje w około mnie. Jest tyle zła, że trudno mi uwierzyć, że Bóg jest i na to pozwala, dlatego straciłam w niego wiarę.

6. Moja pasja to pisanie, z każdym rokiem wychodzi mi to coraz lepiej i mam nadzieje zdobywać uznanie wśród blogerów.

7. Jak głupia zawsze cieszę się z każdego dodanego komentarza. Bardzo się ciesze, że ktoś czyta moje wypociny, bo bardzo mi na tym zależy, zawsze dodaje mi to motywacji do dalszego pisania, tak więc dziękuje:)

Nominuje:

Shalona

 Mia

Red

Nina

Unkown

Hanuś

Gosia

To tyle, jeszcze raz dziękuje:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz